.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




torsdag 11 juli 2013

I did it!

Wooohooo! Idag klarade jag av att göra en Tripod Headstand!
Stå på huvudet alltså :)
Visserligen mot en vägg, men ändå. Jag har inte stått upp-o-ner sedan jag var 12år och nu förstår jag verkligen inte varför jag slutade göra det, mycket dumt drag!
Ska finslipa tekniken och sedan är nästa steg att klara av det utan väggen. Målet är att kunna stå på händer fritt utan vägg.

Ett annat mål som jag har är att kunna göra en backflipp, men det lär nog ta lite längre tid att lära sig än att stå på händer ,)


Tripod Headstand



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar