.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




måndag 15 juli 2013

En såndär dag

Idag är en såndär dag då jag inte får något gjort. Sov ända fram till kl 10 och har inte gjort något vettigt överhuvudtaget än så länge. Trots att jag borde plugga så sitter jag istället och leker med bilder i photoshop. Jaja, ibland får det vara okej att vara slö ,)

Nu ska jag dock ta mig i kragen och se till att få lite gjort innan jag ska iväg till gymmet vid 16!
Kaffe nästa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar