.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




tisdag 18 juni 2013

Du gör skillnad!

Jag tycker att det är viktigt att komma ihåg att sina egna val, handlingar och åsikter inte ska ses som en obetydlig droppe i havet. För olikt droppen påverkar vi alla i vår omgvining, vare sig det är medvetet eller omedvetet. Och våra handlingar, val och åsikter färgar av sig och hittar ofta fäste hos andra.

Så tro aldrig att det du gör inte har betydelse. Tänk om alla alltid hade tänkt så, att det inte spelar någon roll vad man gör för det är ju bara "lilla jag". Vad världen hade sett annorlunda ut.


Idag ägnar jag några minuter för att ta tillvara min förmåga att påverka och förändra. 
Jag använder min röst för att försöka få ett slut på de hemska pälsdjursfarmarna!




Använd din röst på: www.djurensratt.se/engagera-dig/blixtaktioner/min-rost-for-minkarna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar