.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




lördag 11 maj 2013

Love is the only rational act

Idag har jag en härlig läsardag med "Tuesdays with Morrie" i sängen med te och frukt :)
Jag är fortfarande inte helt frisk, men idag mådde jag iaf bra nog för att gå ut på en långprommenad. Så galet skönt efter att nästan bara ha legat hemma en hel vecka!


 Denna boken hittade jag i en charmig liten bokaffär i Indien som var proppad med böcker från golv till tak. Man kunde lämna in sina utläsa böcker där och byta dem mot andra. Jag undrar vem som har haft denna boken innan mig och hur hans eller hennes liv såg ut..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar