.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




fredag 3 maj 2013

Jag ♥ Broderier

Igår köpte jag ett nytt linne inne på HM. Tycker det är ursnyggt och lätt värt 149pix!
Får hoppas att trådarna håller bara :P

Tror att jag kommer inviga det ikväll när jag ska ut och barhänga på medis med bästa Jonathan som är hemma i Sverige. Han bor i New York och vi har nog inte setts på 2 år nu. Men han kommer att vara i Stockholm hela denna sommaren. så jäkla kul!



Ska sätta mig och måla en stund nu på min tavla med sjöhästar innan jag gör mig redo för kvällen :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar