.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




onsdag 22 maj 2013

En kreativ bubbla

Just nu är jag inne i en kreativ bubbla där jag bara vill skapa, skapa, skapa!
Det bokstavligt sprutar kreativitet och idéer från alla håll och kanter.
Ska plugga färdigt och sedan så ska jag sätta mig i photoshop en stund :)
Layouten till webbutiken behöver få sig en uppfräschning och det behövs fixas lite nya produktbilder!



Här har jag gjort grunden klar i tusch. Sen det ska på akrylfärg också innan den är klar :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar