.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




måndag 6 maj 2013

Does life always hand you a shit sandwich?

I lördags slog döds-förkylningen till så nu ligger jag helt deckad i sängen med te och frukt. Och gud i himlen vad det är trist att vara föryld!
Jag vill ju ut och träna i den fina vädret och jag måste plugga.. men istället ligger jag här och avverkar toarulle efter toarulle med papper åt min stackars näsa.

Men jag är på ganska bra humör trots allt.. kanske borde jag ta tillfälle i akt och rita lite?
Med gott samvete, nu när jag faktiskt inte kan göra allt det där som jag måste.



Här får ni iaf en dos dagens-visdom!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar