.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




onsdag 1 maj 2013

Blommor och grönska

Idag såg jag att det äntligen har börjat komma knoppar i träden. Gud vilken tid det tog för våren att komma i år. Jag har nog aldrig varit så redo för blommor och grönska som jag är nu!


En gammal vektorillustration jag gjorde för något år sedan
(blogger ville inte ladda upp min våriga bild som jag egentligen tänkte lägga upp så det fick bli den här från bloggalbumet istället!)



Idag tog jag sovmorgon till 09:00 och sedan åt jag en lååång frukost innan jag tassade bort till gymmet. Ska plugga lite nu och sedan kanske jag påbörjar ett nytt smycke :)
I och för sig så är jag väldigt trött idag så det kanske inte orkas med något mer än 100% slapp ikväll.. haha. Time will tell!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar