.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




tisdag 23 april 2013

White chocolate

Beställde hem ny body lotion idag och passade på att testa en ny!
Maria Åkerberg - White chocolate. Den innehåller kakaosmör och vanilj. Kan tänka mig att den kommer dofta helt sjukt gott!

Jag älskar Maria Åkerberg dels för att produkterna passar bra till min hy som är lite känslig och lätt får tilltäppta porer. Men framförallt för att alla produkter är organiska, dvs innehåller inga kemiskt framtagna ingredienser utan bara naturliga, och för att de inte testas på djur. Dröm produkter enligt min mening!


Beställer från skincity.com. De har alltid fri frakt och just nu så får man ett läppbalsam på köpet om man köper Maria Åkerberg produkter för 300:-. Tyckte jag var himla trevligt ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar