.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




torsdag 25 april 2013

Vit choklad på flaska

Åååh, igår kom mitt paket från skincity!
Det var första gången som jag testade "white chocolate" body lotion och jag kan säga att jag blev glatt överraskad!

Huvudingredienserna är kakaosmör och vanilj, vilket också är huvudingredienserna i riktig vit choklad. Den doftar såklart underbart.. ja, precis som vit choklad!
Doften är ganska subtil vilket jag gillar. Tycker inte om när dofter blir för starka.
Man blir jätte len av den och den går snabbt in i huden. Smörjs med fördel på fuktig hud. Har en känsla av att den där flaskan kommer ta slut väldigt fort.

Love it!







Nu ska jag dra iväg till gymmet och träna mage och axlar :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar