.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




lördag 6 april 2013

Träning!

Halloj!

Vaknade vid 08:30 idag men somnade igen efter 2 timmar och sov till 13:30. haha.. jag var så galet trött!
Men det är så skönt med helg och att man kan ligga och sova en hel dag om man så vill.

Aja, sitter och dricker en kopp kaffe nu och ska strax iväg till gymmet och träna triceps och axlar!
4:e och troligen sista passet för veckan :)


Detta är en bild från i höstas när jag tränade 4 dagar i veckan. Efter att vi varit i Indien hela november månad så kom jag av mig helt med träningen tyvärr.. men är glad att jag börjar komma tillbaka till mina gamla rutiner igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar