.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




onsdag 10 april 2013

Tacksamhet

Det är så lätt att glömma bort att uppskatta det som är bra i ens liv och bara fokusera på det som är mindre bra.

Idag är jag tacksam över att livet ledde mig på den otroligt jobbiga, roliga och lärorika väg som tog mig till Stockholm och till den finaste människan i världen som nu är min älskade sambo. 

Vad är du tacksam för?
Glöm inte bort att reflektera över det ibland.





Något jag där emot inte är tacksam för är den där våren som aldrig riktigt tycks komma.. mutter mutter! .. men vad ska man göra!

Ska äta upp min frukost nu och ge mig av till gymmet :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar