.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




fredag 26 april 2013

Private Collection

Igårkväll tillverkade jag ett smycke till mig själv utav en stor aventurine sten. Det här blir nog mitt nya favorit halsband

Jag har en liknande stor rosenkvarts som jag funderar på att göra ett liknande halsband av och lägga upp i webshopen :)


Aventurine är en positiv sten för välgång. Den främjar medlidande och empati. Sammanför det intellektuella och det emotionella och hjälper vid emotionell återhämtning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar