.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




torsdag 11 april 2013

Morgondrömmar

Sitter och drömmer lite här på morgonkvisten..
Jag har sett att Ida Sjöstedt's fantastiska kläder har börjat säljas på Nelly.com.

Det jag drömmer om är när jag själv har tiden och kapitalet till att börja designa, sy och sälja mina egna kläder. Idas stil är lik min egen som jag brukar kalla för "romantisk-bohem". Ååååh vad kul det ska bli och åååh vad jag längtar!

Det kanske är på tiden att jag faktiskt sätter mig och skriver ner vad jag måste göra för att ta mig dit. Det är alltid bra att ha en konkret plan annars är det lätt att saker bara skjuts upp.



Well.. dags att sluta drömma och ge sig av till gymmet och starta dagen. Idag har jag en effektiv dag planerad!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar