.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




måndag 8 april 2013

Klon

Det blev inget pluggande alls idag som först var planen. Istället har jag suttit och pysslat med lite jobbrelaterade saker.

Ibland skulle vilja klona mig själv för att hinna med allt som jag vill/behöver göra. Jag vill gärna inte stressa sönder mig själv och jag vill gärna tillåta mig själv att ha fritid utan måsten.
Snart slutar älskling jobbet så ska avrunda här (även om jag skulle kunnat fortsätta i all oändlighet) och gå iväg och möta upp honom för lite mat inhandling :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar