.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




onsdag 17 april 2013

Kattbajs och Carlos Ruiz Zafón!

Morgonen började med att stackas Hummus (katten) var lite dålig i magen. Och eftersom Hummus är väldigt långhårig så fastnade det lite bajs i baken på honom. Så det var bara att släpa in honom i duschen och försöka få honom ren. Efter det var man ju vaken iaf! haha

Har precis ätit upp min frukost och ska gå iväg till gymmet en sväng när kaffet är uppdrucket :)


Idag vill jag tipsa er om en fantastisk författare, Carlos Ruiz Zafón!
Igår läste jag ut hans andra bok "Ängelns lek". Har även läst hans första "Vindens skugga" och nu sitter jag och funderar på om jag ska klicka hem och ge mig på hans tredje och nyaste bok direkt!

Alla tre böckerna utspelar sig i Barcelona under första halvan av 1900-talet. De är fyllda med mystik, subtil humor, tragik, kärlek, spänning och sorg. Han är fantastisk på att måla upp miljöer och karaktärer. Rekommenderar varmt! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar