.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




fredag 26 april 2013

Fixidé

Har funderat ett tag på att kanske lägga en rosa färg i håret som en ombre toning. Men jag är lite osäker på om det skulle passa eftersom jag har lite lätt rosa/röd hudton.

Det roliga är att när jag väl har fått en idé så brukar det alltid bli så att jag inte kan släppa den förrän jag har genomfört den.. så ja.. kanske bara att kapitulera helt enkelt. haha
Nu ska jag tassa iväg till gymmet iaf :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar