.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




måndag 15 april 2013

En skön helg blev måndag

Har haft ett nästan totalt uppehåll från datorn i helgen.
I lördags var jag utslagen efter min och sambons vinkväll i fredags. Vi käkade pizza och kollade på serier och slappade. Och igår låg jag och läste heeela långa dagen bortsett från en lång powerwalk på morgonen :)
Så himla skönt att ta en paus från datorn då jag vanligtvis sitter framför den en större del av dagen.. men från och med nu ska jag se till att ha fler datorfria helger! :)

Idag pluggar jag JavaScript. Känner mig lite hängig, kanske för att det är så grått där utanför fönstret. Känner mig lite rastlös i själen på något vis. Känner för att skapa och pyssla, men vet inte vad. Känner för att göra något, men vet inte vad. Ja.. det är väl bara one of those days.. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar