.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




tisdag 16 april 2013

Drömmar om Spanien

Jag sitter här och smuttar på en kopp kaffe som börjar bli kall. Drar mig lite för att gå iväg till gymmet. Drömmer om att åka till Spanien och vandra runt i fin natur och se vackra gamla byggnader och bara vara.
Jag har aldrig varit i Spanien, men det känns som att det måste bli av snart. Kanske frammåt hösten... :)

Har någon av er varit där?
Har ni några tips på var man borde åka och vad man borde se?
Jag vill uppleva landet och naturen!



Bilder från Ronda i södra Spaien


Jaja.. nu ska jag sluta drömma och dra mig till gymmet. Idag blir det träning för mage, biceps och bröst! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar