.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




tisdag 9 april 2013

Askblonda / Mörkblonda slingor

Jösses.. idag är en sån där dag då tiden bara rinner iväg innan man hinner blinka!

Var en sväng på gymmet i förmiddags och nu sitter jag med en sån där fantastiskt charmig slingmössa på huvudet. Jag är trött på mitt gulblonda hår nu och har slängt i lite slingor som är i min naturliga hårfärg (askblond/mörkblond). Så kommer det förhoppningsvis se lite mer naturligt ut :)

Ska göra klart en bildredigerar-uppgift nu och skicka in den. Sedan ska jag ut på en prommenad och passa på att hämta ut mitt paket med kläder som har kommit!


För övrigt ser det ut som att jag har fått en dille på Christina Aguilera's "Ain't No Other Man" och "Candyman"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar