.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




torsdag 18 april 2013

Aad Guray Namay

Idag tar jag paus från allt. Jag vet inte om det är för det taskiga vädret eller om det är för den konstiga drömmen jag hade, men det känns som att jag befinner mig i en vaken dvala idag.
Eller kanske är det för att jag har mycket att fundera över. Mycket tankar, planer, drömmar och ovissheter.
Jag tror att jag ska sätta mig och måla senare. Men vi får se, idag låter jag mig själv flyta med strömmen vart den än tar mig. Ingen press, ingen stress.

Idag känner jag mig tacksam över mina söta katter. Helmut som fiskar upp matbitar ur skålen och äter dem ur sin kupade tass


Dagen förgylls utav Jai Jagdeesh




The mantra "Ad Guray Namay, Jugad Guray Namay, Sat Guray Namay, Siri Guru Devay Namay" is one that is repeated to create a space of protection and a projection of peace and stability.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar