.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




tisdag 5 mars 2013

Up up n' away!

Sambon började en timme tidigare idag och gick upp strax innan 06, så för att eliminera min väda-på-dygnet-bad-circle så gick jag upp tillsammans med honom :)
Har suttit och väntat på att det ska börja ljusna för att gå ut på min morgonprommenad. Planen för idag var egentligen gymmet nu på morgonen, men då det inte finns någon mjölk till min gröt = inga kolhydrater innan träning = big nono for me.

Igår hann jag inte så mycket som jag hade tänkt på min uppgift i webbutveckling. Stötte på några frågor som var aningen svårare än vad jag hade räknat med. Det är ju deadline idag, så måste ställa in turbon och helt enkelt bara få det gjort!

Och nu börjar det ljusa här.. så up up n' away!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar