.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




lördag 9 mars 2013

Tight Wire Wrap halsband med halvädelstenar

Idag gjorde jag ett nytt halsband utav silverpläterad koppartråd och stenar av aventurine :)
Detta är lätt det vackraste jag någonsin gjort. Det är härligt att min teknik, kunskap och fantasi utvecklas. För ett år sedan hade jag inte ens försökt mig på något liknande detta. Tänkte ta bättre bilder imorgon och lägga upp i webbutiken!



Håller på och värmer den överbliva pizzan från igår och tänkte ta ett glas vin och leta inspiration till framtida kreationer!
Är lite småsugen på att hitta på något... men.. nee, jag behöver vara pigg imorgon, så kanske lika bra att hålla sig på hemmaplan :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar