.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




måndag 4 mars 2013

Planering för veckan

Har precis kommit in från en låång skön prommenad. 
Jag somnade inte förrän kring 02 inatt och vaknade därför allt för sent idag. Känner att jag håller på att vända på dygnet, men det tänker jag sätta stop för på momangen. Hela dagen blir ju helt skev när man vaknar för sent!

Igår bestämde jag mig för att jag varje söndag ska skriva ner planeringen för kommande vecka. När man både studera hemifrån och jobbar hemifrån kan det ibland bli lite rörigt om man inte har en bra planering på vad man ska göra om dagarna. Såhär ser veckan ut just nu (torsdag är fortfarande lite av ett frågetecken. Det är möjligt att jag kommer börja installera mina smycken hos en ny återförsäljare då, men det bestäms under veckan!)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar