.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




onsdag 6 mars 2013

Nya designen - Jag är äntligen nöjd!

Nyttan av att verkligen skriva ner sina tankar och planer på papper och inte bara behålla dem i huvudet, är verkligen helt galet stor!

Jag har testat att freestyla loss, jag har testat att gå efter andra webbutiker och allmäna konventioner och jag har testat att bara göra något snyggt. Men inget har hittils riktigt funkat och jag har därför bytt design otaliga gånger, vilket säkerligen har varit förvirrande för både besökare liksom för mig själv.

Men nu har jag äntligen lyckat gå i rätt riktning. Och allt som behövdes var att jag bara satte mig ner och verkligen benade ut alla tankar och idéer och skrev ner saker svartvitt.




Vissa saker behövs justeras, det ska in ett nytt bildspel på förstasidan och så. Men den är i det stora hela klar :)
Självklart kommer jag fortfarande ändra designen då och då, en webbplats måste fortfarande kännas levande och uppdaterad. Men jag tror jag har hittat den rätta stilen nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar