.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




tisdag 5 mars 2013

Något som tycks vara så självklart, men som lätt kan glömmas bort

Efter 4 svettiga timmar blev jag äntligen klar med min uppgift i webbuveckling och kunde skicka in den. Obeskrivligt skönt att slippa tänka på den nå mer :D

Nu då?
Ja, självklart fick jag en massa idéer igår kväll och som vanligt måste mina nya idéer implementeras så fort som möjligt. Därför sitter jag nu och jobbar med... dam dam daaaaam; Webbutiken!
Jag har de senaste dagarna plöjt igenom ett oräkneligt antal videor av Marie TV på youtube. Jag älskar henne!
Jag blir helt obeskrivligt pepp och får så mycket bra tips och råd.

Igår kväll kom jag till insikt om att även om jag gillar nuvarande design på webbutiken, så stämmer den inte riktigt. Den säger inte riktigt det som jag vill att den ska säga, eller inte alls faktiskt. Snyggt, men helt fel för företaget. Fram till igår hade jag faktiskt inte ens skaffat mig en klar bild över exakt vad jag ville att den skulle säga... men nu så.. nu tror jag att det är något bra på gång här. Och allt har jag att tacka Marie Forleo för. Något som tycks vara så självklart, men som lätt kan glömmas bort bland allt annat. Tack ♥ 


Detta är en liten bild jag jobbar med just nu som högt troligt kommer att finnas med i någon vrå i den nya designen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar