.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




fredag 22 mars 2013

Fokus!

 ååååååhhhåååhååå! Godmorgooon!

Jag känner att det kommer bli grymt svårt att få saker gjort idag. Måste plugga men vill egentligen skapa smycken. Poppar upp idéer i huvudet som jag försöker trycka bort eftersom jag v.e.r.k.l.i.g.e.n. m.å.s.t.e koncentrera mig på pluggandet.
Mina förhoppningar är att jag ska kunna plugga undan allt snabbt och sedan sätta mig och vara kreativ.. men får se hur det går med den saken :)
Fokus!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar