.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




torsdag 21 mars 2013

Drömmar

Idag vaknade jag upp med dessa ord


att följa mina drömmar är det bästa jag har gjort. Vare sig jag lyckas eller misslyckas


Idag ska jag plugga lite webbutveckling. Har en deadline på söndag och målet är att allt i stort sett ska bli klart idag. Sedan ska jag ägna någon timme åt att jobba med en kommande kampanj jag tänkte lansera nästa vecka på Indora.se!
Och sedan ska jag sätta mig på tunnelbanan och åka och träffa en vän och diskutera lite företagsrelaterade saker :)
Idag blir en bra dag!

Nu: Kaffeeeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar