.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




torsdag 7 mars 2013

All-Time-Favorite

Idag vaknade jag innan klockan ringde, närmare bestämt vid 06:30. Hehe.. jag tror att det måste vara första gången som det har hänt ;)

Från att jag var barn till för bara något år sedan så var jag otrooooligt morgontrött och gick knappt upp innan kl 11:00 om jag inte var tvungen. Men nu det senaste året så har det där börjat vända.. ifs så tror jag att det kan ha att göra med att jag nu i stort sett alltid går och lägger mig vid kl 22-23 också och inte kl 02-03 :P


Igår tillverkade jag 2st helt fantastiska halsband!
Det är knappt så att jag vill sälja dem.. haha. Tror att ett av dem är min nya all-time-favorite!
Ska göra ett par smycken till i samma stil idag och sedan ska jag fota och lägga upp i webbutiken.. och även här såklart :)

 

Detta halsband var min all-time-favorite fram till igårkväll. 
Fast det är ju förståss fortfarande helt galet vackert.. 
Detta och det nya halsbandet kanske får dela på förstaplatsen.. hehe



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar