.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




måndag 11 mars 2013

90s nostalgia

Som vanligt på måndagar kom jag inte upp när jag hade tänkt. Jag skulle egentligen gå upp kl 07 och gå till gymmet.. men istället blev klockan 09 innan jag lyckades dra mig ur sängen ;\
Bättre lycka imorgon!

Hittils har jag betalat fakturor och bokfört några ordrar. Nu ska jag fota ett par nya smycken som ska upp i webbutiken. Sen måste jag packa ett par paket..  kanske behöver ta en sväng inom lagerhaus först och köpa mönstrad tejp. På senaste har jag insett vikten av att paketen är fina och gör att man blir glad bara av att titta på dem :)
Sedan ska det skrivas ut lite papper, ordersedlar och mailas några mail.
Förhoppningsvis hinner jag även börja på en ny idé till ett halsband som jag har. Tror att det kommer bli supersnyggt!

Medan allt detta görs lyssnar jag på skön 90-tals musik. mmm the 90s




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar