.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




fredag 22 februari 2013

Visitkorten är beställda

Såhär blev visitkorten tillslut. De kommer att tryckas på ett blankt papper. Hoppas hoppas att resultatet blir bra!
Har haft galen beslutsånges över både färg och typsnitt, men någonstans så måste man ju bara bestämma sig helt enkelt.
De dimper ner i brevlådan om ca 7 dagar.



Nu ska jag dra på mig kläder och ge mig ut på jakt efter en USB-kabel till min nya skrivare.. det medföljde tydligen ingen.. lite dumt eftersom man inte kan använda skrivaren utan en sån :P
Sen ska jag gå och handla mat! Nachos ikväll kanske?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar