.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




fredag 8 februari 2013

il café


Ne.. kanske inte vore den bästa starten på dagen..
Vi köpte pizza igår kväll efter att vi hade krigat i tvättstugan för andra dagen denna veckan. Och jag brukar alltid spara 1/3-del av pizzan, för det är ju så trevligt att kunna äta pizza nästa dag också ,) och då är den oftast ännu godare!
Man kanske borde investera i en pizzaugn...

Jaja, nog om pizza!

Efter att jag har lyckats dra mig in i duschen så tänkte jag åka och sätta mig på ett fik och plugga lite. Eftersom jag både pluggar och jobbar hemifrån blir det väääldigt mycket tid som spenderas här hemma. Så ibland är det skönt att bryta av lite... Ett eget kontor står högt på önskelistan just nu.
Jag brukar vanligtvis sitta på café 60 vid odenplan, men idag tänkte jag testa il café vid rådhuset. Någon som brukar hänga där? Eller har tips på något annat bra café som är soft att sitta och plugga/jobba på i stockholm?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar