.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




tisdag 19 februari 2013

Jag och min nya kärlek

Var och hämtade ut min nya spikmatta tidigare. Kunde inte hålla mig och testade den nästan direkt.

Blev förvånad eftersom att utifrån vad jag har läst så säger de flesta att det gör så himla ont att ligga på den, men jag tyckte bara att det var skönt från första stund!
Något som gjorde ont var däremot att resa sig från den den. Fy satan vad det sved på ryggen efteråt!
Men när det hade lagt sig så kändes ryggen bara helt mjuk (ja, mjuk!) och inte sådär jobbigt spänd och stel. Kändes så himla skönt efteråt!

Åååh jag är kär!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar