.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




måndag 18 februari 2013

Jag älskar detta!

Detta är vad jag har pysslat med idag. Mitt livs första bokomslag!
Det är en uppgift i en av mina kurser som jag just nu är överlycklig att jag sökte till, för gud vad roligt detta är!

Läraren gav förslag på 2 olika böcker och den jag valde är en bok från 1907 som är "för både unga och vuxna". Men det är en väldigt tragisk och dyster historia om 7 barn som förlorar sina föräldrar. Denna känslan försökte jag fånga i omslaget.

Vad tycker ni? :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar