.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




fredag 22 februari 2013

Eskimåpussar och köffe

Så var det fredag igen!
Jag tror inte att jag ska göra något alls i helgen utan bara vara hemma, ta det lugnt och göra smycken. På måndag ska vi fira en kompis som fyller år, så det kommer att bli helg för mig på måndag-tisdag ist ,)

Igår var det full rulle här med smyckestillverkningen. Satt i ett sträck från kl 9-15 och under tiden kom 3 halsband till världen. Sen var jag helt död efter det. Det tar på energin att vara kreativ :D
Ska ta bild på alla sen!

Idag har jag en del att fixa. Måste installera min nya skrivare, beställa nya visitkort och kanske lite flyers. Sen ska jag göra ett till halsband och ett halsbandshänge. Och så måste jag handla. Har ett extremt sug efter chips!
Nu blir det morgonköffe och sen sätter jag igång!


Helmut kommer alltid och ska pussas på morgonen. Det är ju såklart inga riktiga pussar (han är ju katt trots allt), utan eskimåpussar. Dvs, han trycker sin blöta lilla nos mot min näsa (och lite överallt i ansiktet). Min älskade lilla katt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar