.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




torsdag 7 februari 2013

En suddig och snöfylld morgon

Jag känner väl mig ungefär lika suddig som på bilden. Baaahh.. vissa dagar kan det ta flera timmar innan jag vaknar på riktigt. Egentligen skulle jag vilja gå ut på en morgonprommenad och vakna till. Men nu när all förbenade snö är tillbaka känns det inte alls nå kul ;(




Idag ska jag fixa lite jobbgrejer men ska försöka lägga mest fokus på att läsa i mina kursböcker.
Men först.. frukost! Varm choklaaaad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar