.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




torsdag 14 februari 2013

Eftermiddagsbravader

Jag sitter och spånar lite på idéer och planer.. jag har en chans som ligger vid horisonten, men jag vet inte om jag ska ta den. Den innebär uppenbara risker samtidigt som den innebär stora möjligheter. Vad jag måste komma fram till är vad av dessa två som väger tyngst.



Jag trodde att det stod "Develop your intuition", men det gör det ju inte. Vad tusan är "intution"?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar