.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




onsdag 20 februari 2013

Det bästa av det bästa - Maria Åkerberg

Mina hudvårdsprodukter börjar ta slut så har precis klickat hem några nya! 

Rengöringen har jag använt nu i ett par år och älskar!
De två andra blir första gången. Brukar använda en annan ansiktskräm, men av samma märke. Ögonkräm har jag aldrig använt.. men bestämde mig nu för att investera i en eftersom jag ofta får små röda plitor under ögonen som troligen beror på att den vanliga ansiktskrämen inte funkar så bra att ha på den tunna huden kring ögnen. Förhoppningsvis beror det på det och försvinner när jag börjar använda ögonkräm ist :)

Jag har känslig hy som bara vill ha det bästa av det bästa!
Jag tycker absolut inte om att kleta på den alla dessa märken som innehåller kemikalier utan vill ha produkter som är helt naturliga och såklart som inte är testade på djur!

Maria Åkerberg (tidigare Dermanord) är helt fantastiska produkter! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar