.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




torsdag 28 februari 2013

Det är dags att strukturera!

Dagens pluggande är avklarat och jag har senaste timme ägnat mig åt att fräscha upp Indora's facebook sida.

Ska sätta mig nu och spåna på lite idéer kring smycken och företaget i stort samt skriva en Att-göra-lista. Är mycket småsaker som måste fixas nu och jag har även en massa idéer på saker som jag vill göra! 
Bästa är att få ner allt på papper och strukturera upp någon form av plan :)

En bild ur mitt skissblock. När jag skissar fokusera jag endast på att jag själv ska förstå vad det är jag menar, så det brukar inte bli några mästerverk att rama in direkt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar