.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




torsdag 21 februari 2013

Designdrömmar

Jag äter frukost och kikar på designern Ida Sjöstedts vackra kläder. Jag kan ju bara önska att jag någon dag kommer att tillverka hälften så fina plagg!

Igår fick jag tillbaka inspirationen till  att tillverka smycken. Den har tyvärr legat gömd i någon vecka, men igår kom den tillbaka med full kraft så jag låg och klottrade i mitt design-block igår kväll :)
Idag ska jag tillverka smycken tills de sprutar ur verkstaden!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar