.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




torsdag 14 februari 2013

♡ ♡ ♡

Har precis kommit in från en timmes morgonprommenix! 
Så jäkla gött att jag börjar få det till en vana nu med morgonprommenader. Hela dagen blir så mycket bättre.




Idag ska jag lägga i ljusare slingor i håret för att få bort lite av det gula. Ska försöka få till en vettig bild sen när det är klart!
Sen måste jag plugga lite så att jag är upp to date och sist, men inte minst, ska jag även brainstorma lite kring företaget.


Är ju lite sugen på att tillverka smycken också.. och måla!
Men vi får se hur mycket som hinns med :D
Först av allt.. Frukost! Fantastisk timing av äggklockan att ringa precis nu. haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar