.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




onsdag 27 februari 2013

Bildspel - Grafisk design

Var klar med allt pluggande som jag hade planerat att få gjort idag kring 3 tiden typ. Idag var det PHP på schemat och det kommer stå kvar där fram till på Tisdag då jag har en deadline.

Jag var färdig ungefär samtidigt som finasten kom hem från jobbet så vi lagade mat och efter det så gjorde jag några nya bilder till bildspelet på webbutikens förstasida :)
Tror jag ska göra en till.. men det blir nog icke ikväll. Nu är huvudet trött och vill stänga av en stund :D


Bild #1
Bild #2

Bild #3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar