.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




måndag 4 februari 2013

Bättre rutiner

I höstas gjorde mina lite smått röriga dagar att jag blev väldigt stressad.
Därför skrev jag ner några saker som jag behövde ändra på för att skapa lite bättre rutiner.

Härligt nog har jag lyckats hålla alla utan några större ansträngningar! :)
Borde nog ta och skriva ner några nya nu för våren..






2 kommentarer:

  1. Bra riktlinjer, känner verkligen igen mig. Måste skärpa mig, det är så himla skönt när man får in flytet :)

    SvaraRadera