.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




tisdag 26 februari 2013

Ballbreaker

Igår vaknade jag med migrän (trodde jag) och mådde verkligen urdåligt! Släpade mig till apoteket och köpte värktabletter och såndär gel man stryker på, eftersom jag även hade ont i nacken.
Efter några timmar hade det värsta gått över och jag insåg att det inte alls var migrän utan att allt berodde på låsningen som jag har i nacken ;(

Tur iaf att jag mådde bättre fram emot kvällen så att jag kunde följa med på födelsedagsfirande!
Vi käkade middag på Ballbreaker i stadshagen, men som vanligt fanns det inget för mig, som är både vegetarian, gluten och mjölkintollerant, på menyn att äta :(
Efter middagen körde vi en runda bowling. Så jäkla kul!

Idag är jag riktigt, riktigt seeeeeg. Det enda som står på min att-göra-lista idag är skicka iväg ett paket och gå och storhandla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar