.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




onsdag 23 januari 2013

Vad hände egentligen?

Ja.. vad hände egentligen. 
Vid tiden för det senaste inlägget här så hade jag startat en ny blogg -> http://s-formation.blogspot.se/
Jag var mitt uppe en intensiv träningsperiod och kände för att starta en träningsblogg.. och denna hamnade tyvärr i bakgrunden. 

Men på senaste har jag saknar min pysselblogg, så idag säger jag Hej igen!


Mycket har hänt de senaste månaderna. Bland annat har jag nu gjort ett företag av min hobbyverksamhet -> indora.se
Plugget rullar på och tiden likaså.


För övrigt känner jag mig hemskt hängig och har gjort nu i ett par veckor. Jag vet inte om det kan bero på d-vitamin brist eller kanske för mkt press från olika håll. (jag som trodde att hela november månad i indien hade fyllt på mina d-vitamin depåer lite)
Tröttheten och bristen på motivation gör mig hemskt ineffektiv, vilket jag inte har tid att vara just nu. Därför ska jag nu dra på mig kläder och ge mig ut i snön för jakt efter d-vitamin kapslar och chi-san!

Bild från Arambol, India

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar