.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




måndag 9 juli 2012

Beställt lite kläder!

Idag klickade jag hem lite nya grejer från ellos.se :)
En superfin tunika och en minst lika fin klänning.






Sedan blev det även ett par nya tränings tights och ett par löparskor. de skorna som jag har nu är icke särskilt löpvänliga.. så jag kände att det var dags att investera i ett par nya. även om dessa inge gick på särskilt mkt. 500:- tror jag de gick på. helt ok!




Nu ska jag äta upp mina 2 toast med tomat och lök o dricka en kopp kaffe, sen blir det iväg till gymmet! :)
Idag blir det ben och rumpa. ska passa på att kika i lite träningsbloggar o se om man kan hitta någon ny rolig övning att köra. omväxling förnöjer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar