.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




fredag 1 juni 2012

Världen blir verklig när människan kan älska / ♥ Paulo Coelho

Jag absolut älskar att läsa Paulo Coelho's böcker. Sanning, kärlek och mystik. 

Jag har snart läst alla som han har skrivit, just nu läser jag "Zahiren". Den dagen då jag har läst det sista ordet i den sista boken har jag valt att inte tänka på. i vissa fall är det helt okej att låtsas, så länge man är medveten om att man gör det. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar