.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




onsdag 11 januari 2012

Visitkort, informationsblad och broschyrer - Äntligen är de här!



Idag kunde jag ÄNTLIGEN hämta ut mina visitkort, infoblad och broschyrer!
P.g.a "datorstrul" tog det bara si sådär en halvtimme.. men det är en annan historia ,)

Att marknadsföra sig är verkligen grymt tidskrävande och inte det allra lättaste i världen. Något av det mest tidskrävande är att komma på HUR man faktiskt ska göra, speciellt med en tajt budget. Så det är bara att ta till alla hjälpmedel och vägar som man kan komma på.
Förhoppningsvis kommer dessa att generera någon form av positiv respons, någonstans ifrån :)











Vissa saker som jag skulle kunnat gjort annorlunda som jag ser nu när jag har fått hem sakerna.. men för att vara ett första försök så tycker jag nog allt att det duger fint!

1 kommentar:

  1. Ja, det är verkligen skittufft och kostar multum att marknadsföra sig, oftast utan något vidare resultat känns det som...
    Inte lätt eller kul när börsen är tom dessutom.
    Håller tummen och önskar dig all lycka och framgång.

    Mvh Stefan
    dinlapp.se

    SvaraRadera