.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




söndag 8 januari 2012

Sveriger årliga modemässa... och tävling!

Jag ramlade in på en sida igår och hittade det här..!
de väljer ut en bästa kläddesigner och en för bästa smyckes/accessoar designer.



Jag har inte helt bestämt mig för om jag ska skicka in en ansökan eller ej.. men i morse fick jag iaf en idé till ett smycke som kanske skulle kunna funka :)

"Ansökan skall bestå av ett personligt brev, CV samt arbetsprover i form av i första hand plaggskisser, illustrationer samt foton. Allt skall samlas i EN fil i pdf-format och skickas in senast 31/1. "

Alltså om strax över 3 veckor.
Jag förstår dock inte vad de vill ha mitt CV till. Är det mitt arbets CV de menar? verkligen? eller är det något form av "Design CV" vilkets existens jag än inte fått kännedom om?
Jag har ingen aning.. men man kanske inte skulle fundera så mycket över det. Alternativt slänga iväg frågan från en anonym mail :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar