.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




lördag 14 januari 2012

Rita - Lite som att cykla

Har inte ritat något seriöst (för hand) på fleera år. Visade sig att det är lite som att cykla med det där.. :)
Väldigt skönt.. för jag trodde att jag helt glömt bort hur man gjorde.
Nu vill jag jag bara rusa till affärn o inhandla massa pennor o papper o allt man kan tänkas behöva! ritarglädjen has returned! :D



Nu ser ju tyvärr stackarn ut lite som ett UFO.. men som sagt, första gången på flera år. kunde vart värre :P




Men hur många hobbys får man egentligen plats med i ett liv?
Jag har ju sömnaden också som jag tänkte börja med igen.. jag får nog lägga upp ett hobby-schema helt enkelt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar